Lad os snakke sammen
Hospitalsdirektør BIRGITTE RAV DEGNESKOV med svar til den frustrerede pårørende
LÆSERDEBAT: I sidste uge skrev en borger et læserbrev i denne avis. En borger, der i forbindelse med sin mormors indlæggelse, havde oplevet et frustrerende og utrygt forløb på Hvidovre Hospital.
Det er jeg rigtig ked af at høre. Det er bestemt ikke meningen, at man som pårørende skal opleve, at der ikke bliver taget godt hånd om ens kære, når de er indlagt her hos os.
Uanset, hvor travlt vi har, så er det vores opgave som hospital, både at tage os godt af vores patienter, men også at tage os godt af deres pårørende. Vi skal yde god behandling, service og information. Så alle føler sig inddraget og trygge i det forløb, man er en del af på hospitalet.
På Amager og Hvidovre Hospital arbejder vi hele tiden med at blive bedre. Og vi bruger bl.a. tilbagemeldinger fra vores patienter og pårørende til at se, om der er noget vi skal gøre anderledes.
Jeg kan selvfølgelig ikke gå ind i det konkrete forløb her i avisen, men jeg vil gerne opfordre skribenten bag sidste uges læserbrev om at tage direkte kontakt til os, så vi kan få den dialog og se, om der er noget vi kan forbedre.
Du kan kontakte os via sikker digital post på hvidovrehospital.dk, hvor du også kan finde et telefonnummer, hvis du hellere vil ringe.
Jeg håber, at vi hører fra dig.
Venlig hilsen
Birgitte Rav Degenkolv, hospitalsdirektør, Amager og Hvidovre Hospital
Birgitte Rav Degenkolv, hospitalsdirektør, Amager og Hvidovre Hospital