Trukket i langdrag

I over to måneder har Hofor ikke handlet, skriver FLEMMING JØRGENSEN:
LÆSERDEBAT: Det handler kort om, at vi skulle have skiftet vores vandmåler ud med en elektronisk. Under udskiftningen blev en hane ødelagt, og jeg måtte have fat i en VVS´er.
VVS´er måtte, for at lukke for hovedhanen i fortovet, tage en flise op, da hovedhanen drejede ovalt rundt, så der ikke kunne foretages lukning uden optag af flisen. Denne blev meddelt Hofor.
Jeg har selv arrangeret med advarselskegler, da ingen ting skete fra Hofor’s side, med forgæves telefonopkald, hvor der blev lovet at man ville vende tilbage, dog uden held.
Jeg har set flere, formentlig fra Hofor, komme og gå for at se på hanen/flisen, men intet er sket endnu.
Men kan godt mærke, at Hofor ikke skal ud og kapre kunder, og ikke rigtig ved hvad god kundeservice er. Har ringe og skrevet flere gange uden resultat. Dårlig stil.
Det eneste Hofor har skaffet mig/os, er en regning for udskiftning af håndtag, på kr. 3500,-
Flemming Jørgensen
Dryadevej 11